sista dagarna i malmö

jag insåg precis en sak
idag är sista dagen jag sitter med ångest
för att jag ska åka ifrån min älskade
i morgon inleds mina sista dagar på krutmeijersgatan
en dryg vecka
och sedan kommer jag aldrig att bo där mer
och även om det känns konstigt
märkligt
att inte bo i den lägenhet jag en gång köpt
så känns det spännande
upplyftande
och fantastiskt
att få flytta in hos min älskade

så ja
även om jag har ångest
så är det sista gången jag sitter här med en klump i magen
för nästa gång jag ska ner till malmö
så är det bara över en natt för att skriva på papperna
och då är jag inkvarterad hos mamsen och papsen
mitt hem kommer vara med min älskade
min adress kommer ändras dit mitt hjärta bott så länge nu
AAAAAAAAAAAAAHHHHHH
är det ens tillåtet att vara såhär lycklig?

om en dryg vecka åker vi upp
mattias och jag och katterna
vår egna lilla "familj"
till vår tvåa i göteborg
jag vet inte hur det hände
vet inte vem som haft ett finger med i spelet
men jag niger och bockar
tackar och tar emot
för mitt liv faller äntligen på plats
med honom

he is all I ever wanted

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0