LYCKLIG!

den tionde november stod det såhär på min facebook:
"alltså
seriöst
jag älskar min skyddsängel!
han får mig alltid på så bra humör
även när jag är helt nere:

"ja men fan, du är ju snygg så du skulle kunna dela med dig till en hel kontinent, och fortfarande vara vackrast.."

kan man annat än bli sinnessjukt jätteglad och vilja tokkrama honom för alltid?
älskade älskade mattias"

han var tillsammans med en annan då
och aldrig någonsin kunde jag ens drömma om
att han skulle göra slut med henne
att han en dag skulle bli min
att jag en dag
skulle få vara hans
och idag
mindre än ett år senare
sitter jag här
och väntar på flyttlasset som ska komma upp hit
jag ska flytta in i hans lägenhet
och här
där de varma orden som så väl behövdes den 10 november uttalades
så börjar vårt liv tillsammans

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH
är det ens tillåtet att vara såhär lycklig??

Kommentarer
Postat av: gissa vem

rättelse: vår lägenhet ;)

2008-09-30 @ 18:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0