som en prinsessdröm

jag vet inte varför jag fortfarande förvånas över det
men allting
känns så otroligt bra

jag har aldrig varit i ett förhållande som ger mig såhär mycket
aldrig varit med någon
som får mig att känna mig så älskad som han får
varenda sekund med honom
är värd guld för mig
varenda andetag han tar i min närhet
är det vackraste jag vet

jag älskar att ha honom i min lägenhet
älskar att se honom där i sängen när jag slår upp ögonen
älskar att se honom ligga och kela med kisarna
älskar att se honom i mitt kök
för när jag har honom hos mig
så känns det ännu mer
hur stor del av mitt liv han är
hur mycket vackrare allting är
när han är med

och jag älskar att min familj älskar honom
han passar så perfekt in
i allt i mitt liv

aldrig trodde jag
att jag skulle få vara såhär lycklig
som jag är nu
men mitt liv med honom
är verkligen som de där prinsessdrömmarna jag hade som liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0