she will be loved

och precis som med allting annat som gäller honom
så var det så enkelt
och alla oron jag kände
var som alltid
helt i onödan

jag förbluffas fortfarande av det
enkelheten
att det är så enkelt att älska honom
så enkelt att låta sig älskas av honom
och så enkelt att delta
i hans liv
men jag antar att det är så det ska vara
när allting är rätt
those who know love claims it's simple
och well
jag kan inte annat än att hålla med
det är som en våg som sköljde över mig
som jag nu stilla flyter med
utan att kämpa i annan riktning
utan att behöva trampa vatten för att hålla mig flytande
utan mer som en smekande räddande våg
som för mig till fantastiska platser jag aldrig varit på förut

den där ensamma tjejen med kärleksskräck
is forever gone
för hon är
and will always be
loved

mitt liv är allt jag drömt om att det skulle kunna vara
så länge jag får dela det med mattias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0