lite nervös och smårädd

jag kan inte hjälpa det
men jag känner mig nervös inför varje gång
dethär med killars vänner
har nämligen aldrig varit min grej
vänner har aldrig tyckt om mig
de har alltid försökt få bort mig
aldrig tyckt
att jag är god nog
och jag är så rädd att det ska hända this time around också
speciellt
eftersom jag vet att det spelar stor roll för min älskade
att jag och hans vänner kommer överens

jag är van vid att höra
"oh, men det kanske finns nårra schyssta tjejer där, så kan du dumpa Lena"
"Seriöst, varför är du fortfarande tillsammans med henne?"

eller sagt direkt till mig
"du passar inte in här"
så därför är jag lite rädd
lite nervös
för jag vill verkligen inte
att det är så mattias vänner ska se på mig
jag vill inte sabba dethär
jag vill att dethär förhållandet
mitt och mattias
ska hålla för alltid
för jag har aldrig varit lyckligare än vad jag är med honom

well
man får väl hoppas på det bästa
men jag är ändå nervös
(undrar om det är därför jag haft så ont i magen kanske?)
jag menar
en hel helg
det finns plenty of time för dom att se alla mina fel och brister
men ja
I'm crossing my fingers and hoping for the best


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0